Agregaty – samochody ciężarowe

Agregaty jednostrefowe - Seria T

Agregaty jednostrefowe – Seria T

Agregaty z serii T to urządzenia chłodząco-grzewcze  z własnym napędem (silnik diesla)do przewozu produktów świeżych, mrożonych i głęboko mrożonych przeznaczonych dla pojazdach ciężarowych o długości do 9,5m.

Modele jednotemperaturowe, wielotemperaturowe, montowane czołowo lub pod spodem są dostępne w różnych wariantach, aby pasowały do ​​szerokiej gamy zastosowań na dzisiejszym rynku transportu ciężarowego.

Wspólną cechą wszystkich modeli jest światowej klasy niezawodność i wydajność, a także niski koszt eksploatacji, który łączy się z minimalnym wpływem na środowisko i wysoką wytrzymałością  w najbardziej wymagających warunkach atmosferycznych. Intuicyjny i prosty w obsłudze sterownik TSR3 (Truck Smart Reefer) T ułatwiają kierowcom dokładne zarządzanie temperaturą w ciężarówce, bez względu na przewożony ładunek.

Opcjonalny napęd stacjonarny daje możliwość podłączenia agregatu do sieci 400V. 

Cała gama T-Series jest wyposażona w silniki GreenTech™, spełniające wszystkie istniejące wymagania UE dotyczące kontroli emisji spalin.

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-560R

Udoskonalony agregat chłodniczy z własnym zasilaniem do małych i średnich samochodów ciężarowych o długości 4,0 – 5,5m

Czynnik chłodniczy: Standardowo: R-452A / Opcjonalnie: R-134a


Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C6600W
Wydajność przy mocy silnika -20° C3500W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C4800W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C2500W

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-600R

Udoskonalony agregat chłodniczy z własnym zasilaniem do małych i średnich samochodów ciężarowych o długości 4,0 – 5,5m


Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C6600W
Wydajność przy mocy silnika -20° C3500W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C4800W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C2500W

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-800R

Dedykowany  dla pojazdów 6,5 – 7,5m


Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C8000W
Wydajność przy mocy silnika -20° C4200W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C6300W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C3200W

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-1000R

Dedykowany dla pojazdów 7,5 – 8,5m


Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C10000W
Wydajność przy mocy silnika -20° C5400W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C7100W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C4100W

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-1200R

Dedykowany dla pojazdów ciężarowych o długości do 9,8 m


Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C12500W
Wydajność przy mocy silnika -20° C7100W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C9400W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C5200W

Wariant T-1200R Whisper Pro -to  wyjątkowo cicha jednostka, która posiada certyfikat PIEK. 

do 60% cichsza praca

  • Technologia T-Series Whisper™ radykalnie zmniejsza hałas podczas pracy, umożliwiając dostęp do obszarów wrażliwych na hałas
  • Komponenty, w tym rozciągliwe pasy poli-V z technologią Quiet Channel i cichymi wentylatorami, zmniejszają generowanie hałasu
  • Superchłonna pianka zmniejsza przenoszenie hałasu

Agregaty wielostrefowe – Seria T

Seria T-Series Spectrum została zaprojektowana tak, aby sprostać wymaganiom dystrybucji wielotemperaturowej.  Wszystkie jednostki T-Series Spectrum są dostępne z dwoma lub trzema parownikami, które mogą być używane w wielu konfiguracjach. 

  • Cicha praca
  • Niskie zużycie paliwa
  • Niskie koszty eksploatacji
  • Łatwy w użyciu i obsłudze
  • Zmniejszone emisje i odpady
  • Do dystrybucji wielotemperaturowej
Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-800R Spectrum

Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C8000W
Wydajność przy mocy silnika -20° C3850W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C6200W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C2800W

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-1000R Spectrum

Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C10000W
Wydajność przy mocy silnika -20° C5800W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C6300W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C4000W

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

T-1200R Spectrum oraz Spectrum Whisper Pro

Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C

Wydajność przy mocy silnika 0° C11800W
Wydajność przy mocy silnika -20° C7200W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C7500W
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C5000W

T-Hybrid – Jak to działa?

  • Jednostka może działać na całkowicie elektrycznym lub autonomicznym silniku wysokoprężnym.
  • Technologia hybrydowa jest dostępna w wielu modelach serii T i UT. Oprócz wyboru instalacji montowanych czołowo i podwieszanych, możesz wybierać spośród wielu konfiguracji wielotemperaturowych. 

Alternator Frigoblock przetwarza energię z silnika ciągnika na energię elektryczną

Falownik Frigoblock przetwarza prąd z alternatora na agregat chłodniczy T-Hybrid

  • Dostarcza do urządzenia stałe napięcie i częstotliwość niezależnie od prędkości obrotowej silnika pojazdu.
  • Gwarantuje szybki rozruch urządzenia przy niewielkich obciążeniach mechanicznych.
Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

Seria UT

Agregaty chłodnicze przeznaczonych do samochodów ciężarowych i przyczep, montowane pod nadwoziem (międzyosiowo).

Dostępne Modele
  • UT-1000R
  • UT-1400R
  • UT-Spectrum
agregat chłodniczy Thermo King zamontowany na ciężarówce nad kabiną kierowcy

Agregaty – Seria V

Agregaty zasilane od silnika pojazdu, umożliwiają utrzymywanie właściwej temperatury przewożonych produktów świeżych, mrożonych i głęboko mrożonych

Te doskonałe jednostki kontroli temperatury gwarantują doskonałą wydajność i maksymalną ochronę ładunku w połączeniu z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak przyjazny dla użytkownika Direct Smart Reefer. 

Dostępne w czterech wersjach:

  • 10 – agregaty zasilane od silnika pojazdu
  • 20 – agregaty z podwójnym zasilaniem – od silnika pojazdu i z sieci elektrycznej (400V/230V)
  • 30 – agregaty zasilane od silnika pojazdu wyposażone w funkcję grzania
  • 50 – agregaty z podwójnym zasilaniem – od silnika pojazdu i z sieci elektrycznej (400V/230V), wyposażone w funkcję grzania

Standardowo agregat zasilany jest od silnika pojazdu. Opcjonalnie wyposażony jest w zasilanie elektryczne (400V/230V) oraz funkcję grzania.

Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

V-800

Seria V-800 obejmuje dwuczęściowe jednostki dzielone przeznaczone do zastosowań w samochodach ciężarowych z produktami świeżymi, mrożonymi i głęboko mrożonymi.


Wnętrze serwisu Apex Gdańsk, w pomieszczeniu znajduje się niebieski kontuar do obsługi klienta.

V-1000 i V-1000 Spectrum

Całkowicie nowa jednostka V-1000 firmy Thermo King z łatwością dorównuje wydajnością wiodącej ofercie silników wysokoprężnych, a jednocześnie zapewnia niski koszt, niewielką masę i kompaktowe rozmiary agregatu napędzanego z silnika pojazdu. 

  • Zaawansowana technologia napędu pojazdu
  • Brak emisji oleju napędowego i CO2 z jednostki
  • Niska emisja hałasu
  • Niższe koszty utrzymania ze względu na brak silnika Diesla
  • Mniejszy dodatkowy ciężar pojazdu 
Ciężarówka wyposażona w agregat chłodniczy Thermo King jedzie drogą poza terenem zabudowanym
pl_PLPolish