Agregaty jednostrefowe – Seria T
Agregaty z serii T to urządzenia chłodząco-grzewcze z własnym napędem (silnik diesla)do przewozu produktów świeżych, mrożonych i głęboko mrożonych przeznaczonych dla pojazdach ciężarowych o długości do 9,5m.
Modele jednotemperaturowe, wielotemperaturowe, montowane czołowo lub pod spodem są dostępne w różnych wariantach, aby pasowały do szerokiej gamy zastosowań na dzisiejszym rynku transportu ciężarowego.
Wspólną cechą wszystkich modeli jest światowej klasy niezawodność i wydajność, a także niski koszt eksploatacji, który łączy się z minimalnym wpływem na środowisko i wysoką wytrzymałością w najbardziej wymagających warunkach atmosferycznych. Intuicyjny i prosty w obsłudze sterownik TSR3 (Truck Smart Reefer) T ułatwiają kierowcom dokładne zarządzanie temperaturą w ciężarówce, bez względu na przewożony ładunek.
Opcjonalny napęd stacjonarny daje możliwość podłączenia agregatu do sieci 400V.
Cała gama T-Series jest wyposażona w silniki GreenTech™, spełniające wszystkie istniejące wymagania UE dotyczące kontroli emisji spalin.
T-560R
Udoskonalony agregat chłodniczy z własnym zasilaniem do małych i średnich samochodów ciężarowych o długości 4,0 – 5,5m
Czynnik chłodniczy: Standardowo: R-452A / Opcjonalnie: R-134a
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 6600W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 3500W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 4800W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 2500W |
T-600R
Udoskonalony agregat chłodniczy z własnym zasilaniem do małych i średnich samochodów ciężarowych o długości 4,0 – 5,5m
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 6600W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 3500W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 4800W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 2500W |
T-800R
Dedykowany dla pojazdów 6,5 – 7,5m
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 8000W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 4200W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 6300W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 3200W |
T-1000R
Dedykowany dla pojazdów 7,5 – 8,5m
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 10000W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 5400W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 7100W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 4100W |
T-1200R
Dedykowany dla pojazdów ciężarowych o długości do 9,8 m
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 12500W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 7100W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 9400W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 5200W |
Wariant T-1200R Whisper Pro -to wyjątkowo cicha jednostka, która posiada certyfikat PIEK.
do 60% cichsza praca
- Technologia T-Series Whisper™ radykalnie zmniejsza hałas podczas pracy, umożliwiając dostęp do obszarów wrażliwych na hałas
- Komponenty, w tym rozciągliwe pasy poli-V z technologią Quiet Channel i cichymi wentylatorami, zmniejszają generowanie hałasu
- Superchłonna pianka zmniejsza przenoszenie hałasu
Agregaty wielostrefowe – Seria T
Seria T-Series Spectrum została zaprojektowana tak, aby sprostać wymaganiom dystrybucji wielotemperaturowej. Wszystkie jednostki T-Series Spectrum są dostępne z dwoma lub trzema parownikami, które mogą być używane w wielu konfiguracjach.
- Cicha praca
- Niskie zużycie paliwa
- Niskie koszty eksploatacji
- Łatwy w użyciu i obsłudze
- Zmniejszone emisje i odpady
- Do dystrybucji wielotemperaturowej
T-800R Spectrum
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 8000W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 3850W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 6200W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 2800W |
T-1000R Spectrum
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 10000W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 5800W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 6300W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 4000W |
T-1200R Spectrum oraz Spectrum Whisper Pro
Wydajność chłodzenia netto systemu w warunkach ATP przy temperaturze otoczenia 30° C
Wydajność przy mocy silnika 0° C | 11800W |
Wydajność przy mocy silnika -20° C | 7200W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do 0° C | 7500W |
Wydajność przy zasilaniu z sieci elektrycznej do -20° C | 5000W |
T-Hybrid – Jak to działa?
- Jednostka może działać na całkowicie elektrycznym lub autonomicznym silniku wysokoprężnym.
- Technologia hybrydowa jest dostępna w wielu modelach serii T i UT. Oprócz wyboru instalacji montowanych czołowo i podwieszanych, możesz wybierać spośród wielu konfiguracji wielotemperaturowych.
Alternator Frigoblock przetwarza energię z silnika ciągnika na energię elektryczną
Falownik Frigoblock przetwarza prąd z alternatora na agregat chłodniczy T-Hybrid
- Dostarcza do urządzenia stałe napięcie i częstotliwość niezależnie od prędkości obrotowej silnika pojazdu.
- Gwarantuje szybki rozruch urządzenia przy niewielkich obciążeniach mechanicznych.
Seria UT
Agregaty chłodnicze przeznaczonych do samochodów ciężarowych i przyczep, montowane pod nadwoziem (międzyosiowo).
Dostępne Modele
- UT-1000R
- UT-1400R
- UT-Spectrum
Agregaty – Seria V
Agregaty zasilane od silnika pojazdu, umożliwiają utrzymywanie właściwej temperatury przewożonych produktów świeżych, mrożonych i głęboko mrożonych
Te doskonałe jednostki kontroli temperatury gwarantują doskonałą wydajność i maksymalną ochronę ładunku w połączeniu z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak przyjazny dla użytkownika Direct Smart Reefer.
Dostępne w czterech wersjach:
- 10 – agregaty zasilane od silnika pojazdu
- 20 – agregaty z podwójnym zasilaniem – od silnika pojazdu i z sieci elektrycznej (400V/230V)
- 30 – agregaty zasilane od silnika pojazdu wyposażone w funkcję grzania
- 50 – agregaty z podwójnym zasilaniem – od silnika pojazdu i z sieci elektrycznej (400V/230V), wyposażone w funkcję grzania
Standardowo agregat zasilany jest od silnika pojazdu. Opcjonalnie wyposażony jest w zasilanie elektryczne (400V/230V) oraz funkcję grzania.
V-800
Seria V-800 obejmuje dwuczęściowe jednostki dzielone przeznaczone do zastosowań w samochodach ciężarowych z produktami świeżymi, mrożonymi i głęboko mrożonymi.
V-1000 i V-1000 Spectrum
Całkowicie nowa jednostka V-1000 firmy Thermo King z łatwością dorównuje wydajnością wiodącej ofercie silników wysokoprężnych, a jednocześnie zapewnia niski koszt, niewielką masę i kompaktowe rozmiary agregatu napędzanego z silnika pojazdu.
- Zaawansowana technologia napędu pojazdu
- Brak emisji oleju napędowego i CO2 z jednostki
- Niska emisja hałasu
- Niższe koszty utrzymania ze względu na brak silnika Diesla
- Mniejszy dodatkowy ciężar pojazdu