Samo utrzymanie floty w ruchu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, wymaga znacznej ilości czasu i wysiłku. Dlatego dla naszych klientów przygotowaliśmy elastyczne pakiety, kontrakty serwisowe, dostosowane do potrzeb i możliwości finansowych.
Oprócz standardowej obsługi oraz pakietów gwarancyjnych, mamy w ofercie kontrakty skrojone na miarę klienta obejmujące całościową i całodobową opiekę nad flotą pojazdów.
Szeroka gama pakietów serwisowych umożliwia wybranie dokładnie takiego rozwiązania, jakiego potrzebujesz.
Jeśli obawiasz się wysokich kosztów serwisowych i nieprzewidzianych napraw, zapoznaj się z naszą ofertą kontraktów serwisowych.
Co zyskujesz:
- Gwarancja optymalnej mobilności floty
- Stały i przewidywalny koszt planowej obsługi
- Przejęcie kosztów planowych inspekcji i przeglądów (wliczając filtry, płyny eksploatacyjne oraz koszt robocizny)
- Naprawy nieplanowane wynikające z naturalnego zużycia oraz nieprzewidziane awarie (proaktywne serwisowanie agregatów podczas planowych obsług okresowych; oryginalne części zamienne Thermo King; certyfikowani technicy; naprawa awarii pod załadunkiem w kraju i w Europie)
- Wsparcie serwisu macierzystego w przypadku awarii zagranicznej (Assistance 24/7 macierzystej stacji serwisowej)
- Przewidywalny koszt utrzymania w sprawności użytkowanej floty agregatów chłodniczych Thermo King
- Stały miesięczny koszt opłaty serwisowej (coroczna waloryzacja o wskaźnik inflacyjny)
- Przejrzyste koszty utrzymania floty –okresowe podsumowania stanu floty
- Pewny serwis w autoryzowanym serwisie Thermo King
- Płacisz za realne wykorzystanie budżetu –w przypadku niewykorzystania na koniec umowy, pozostała kwota pozostaje do wykorzystania w sieci stacji serwisowych APEX -Thermo King na usługi serwisowe
- Szkoda całkowita, sprzedaż urządzenia lub możliwość wcześniejszej rezygnacji z Umowy – rozlicznie wykorzystania budżetu na dzień zakończenia
Gama produktów ThermoKare
Optymalny poziom obsługi serwisowej
Całodobowa, wielojęzyczna pomoc telefoniczna w przypadku awarii w całej Europie. Korzyści:
- Brak płatności w punkcie naprawy dla klientów z umową ThermoKare.
- Gwarantowana jakość części i serwisu.
- Faktury dla klientów w ich własnej walucie – bez względu na to, gdzie przeprowadzane są naprawy.
Pełna obsługa serwisowa obejmująca bezkosztowe:
- inspekcje i przeglądy
- naprawy i awarie
- zarządzanie terminami inspekcji, przeglądów i napraw
- Thermo Assistance 24/7
- 3 letnia gwarancja na nowe agregaty
- Thermo Assistance 24/7
- Brak kosztów za wezwania lub nadgodziny dla incydentów, które mają miejsce poza normalnymi godzinami pracy.
- Thermo Assistance 24/7
Połączenie kontraktów:
Protection Plus oraz Warranty Plus oraz Thermo Assisntace 24/7
- Bezkosztowe inspekcje i przeglądy
- Zarządzanie terminami planowych inspekcji i przeglądów
- regularne bezkosztowe inspekcje agregatu
- Thermo Assistance 24/7
- Pokrycie wszystkich kosztów części i usług, zarówno planowych, jak i nieplanowanych
- kontrole i usługi dostosowywane do wytycznych GDP
- obowiązkowa coroczna 3-punktowa kalibracja czujnika
- priorytetowa naprawa w przypadku awarii
- zarządzanie harmonogramem konserwacji
- Szczegółowe raporty i historia serwisowa wszystkich zarejestrowanych jednostek
- możliwość rozszerzenie o usługę telematyczną
- Thermo Assistance 24/7
Masz pytania? Skontaktuj się z naszym specjalistą.
Specjalista ds. Kontraktów i Usług Serwisowych
Kacper Pawłowski
+48 690 801 107
kacper.pawlowski@apextk.pl