Informacje ogólneRodzaj usługi oraz dane kontaktoweCzy chcesz podzielić się opinia dotyczącą usługi zaplanowanej czy niezaplanowanej? *wybierz rodzaj usługiUsługa zaplanowanaUsługa niezaplanowanaImię i nazwisko *Stanowisko *Numer telefonu *Adres e-mail *Interakcje z personelemJak oceniają Państwo swoje zadowolenie z naszego personelu?Skuteczność *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyPomoc *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyUprzejmość *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyInterakcja z personelemKoordynacja w czasieJak oceniają Państwo swoje zadowolenie odnośnie szybkości realizacji usługi?Szybkość odpowiedzi *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyCzas realizacji usługi *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyCzy jasno poinformowano Państwa o czasie realizacji usługi? *Prosimy o jedną odpowiedźTakNienie wiem / nie dotyczyKoordynacja w czasiePraca serwisuJak oceniają Państwo swoje zadowolenie odnośnie pracy serwisu?Wyjaśnienie prac, które muszą zostać wykonane *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyJakość wykonanych prac *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyCzy problem został usunięty za pierwszym razem? *Prosimy o jedną odpowiedźTakNienie wiem / nie dotyczyPraca SerwisuFakturowanieCzy przed rozpoczęciem prac wyjaśniono Państwu ich koszt? *Prosimy o jedną odpowiedźTakNienie wiem / nie dotyczyCzy otrzymali Państwo fakturę na wykonane prace? *Prosimy o jedną odpowiedźTakNieCzy koszt odpowiadał wykonanym pracom? *Prosimy o jedną odpowiedźTakNieCzy faktura była łatwa do zrozumienia? *Prosimy o jedną odpowiedźTakNieFakturowaniePodsumowanieJakiego rodzaju pojazdu dotyczyła Państwa wizyta? *Prosimy o jedną odpowiedźPrzyczepaCiężarówka z własnym zasilaniemZasilana z pojazdu / Ciężarówka o napędzie bezpośrednimCzy będą nas Państwo Polecać? *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - zawsze9 - zdecydowanie8 - bardzo7 - raczej tak6 - czasami5 - średnio4 - być może3 - rzadko2 - nie bardzo1 - absolutnie nienie wiem / nie dotyczyJakość wykonanych prac *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyCzy planujecie Państwo serwisować swoje jednostki u nas w przyszłości? *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - za każdym razem9 - zdecydowanie8 - w większości wypadków7 - bardzo prawdopodobnie6 - raczej tak5 - średnio4 - być może3 - rzadko2 - nie bardzo1 - nigdynie wiem / nie dotyczyJaki jest Państwa stopień zadowolenia z ogólnej jakości produktu? *Prosimy o jedną odpowiedź w skali od 10 do 110 - całkowicie zadowolony9 - zdecydowanie zadowolony8 - bardzo zadowolony7 - zadowolony6 - raczej zadowolony5 - nie mam zdania4 - raczej niezadowolony3 - niezadowolony2 - bardzo niezadowolony1 - całkowicie niezadowolonynie wiem / nie dotyczyPodsumowanieZapoznałem/am się z treścią Polityki Prywatności Wyślij wiadomość